En ny våg av optimism skvätter in på gatan. Värdepappersföretaget Goldman Sachs gav just sin tremånaders aktieprognos ett uppsving och lyfte den från neutral till övervikt, och projicerade även "hög endigital avkastning" för globala aktier under det kommande året. Vad ligger bakom denna uppdaterade strategi? Goldman Sachs-strateg Christian Mueller-Glissmann nämner den imponerande återhämtningen i global vinsttillväxt och minskade aktiekostnader som drivkrafterna bakom uppskattningsrevideringen. Utöver detta kan en "bredare procyklisk förändring" i aktier och andra tillgångar ske under resten av detta år. "Vi har skiftat mer cykliskt på sektorer och teman taktiskt men föredrar fortfarande tillväxt kontra. värde på en strategisk horisont... På kort sikt, förhöjd osäkerhet för USA val och bättre globala tillväxtutsikter kan gynna icke-USA aktier mer, men på medellång sikt kommer sannolikt en stor vikt i strukturella tillväxtaktier att stödja S&P 500", noterade Mueller-Glissmann. När det gäller den "viktigaste katalysatorn" som kan stimulera tillväxtoptimism under nästa år, pekar strategen. för ytterligare klarhet om när och hur ett covid-19-vaccin kommer att vara tillgängligt. För att omvandla Mueller-Glissmanns syn på konkreta rekommendationer, slår Goldman Sachs analytiker i tabellen på tre aktier som ser särskilt övertygande ut. Enligt dessa analytiker är varje namn redo att öka under de kommande 12 månaderna.Raytheon Technologies (RTX) Först och främst har vi Raytheon Technologies, som är ett flyg- och försvarsföretag som tillhandahåller avancerade system och tjänster för kommersiella, militära och statliga kunder. Medan aktier har snubblat under 2020, tror Goldman Sachs att svagheten utgör en köpmöjlighet. Analytikern Noah Poponak, som representerar företaget, påpekar att RTX är "för hög kvalitet och är väl positionerat för ett företag för att handla med en avkastning på 11% fritt kassaflöde på de helt återvunna och fullt synergiserade 2023E gratis kontanterna.” Analytikerns hausseartade utsikter drivs till stor del av företagets eftermarknad för flyg- och rymdindustrin (sekundärmarknaden som handlar om installation av utrustning, reservdelar, tillbehör och komponenter efter försäljningen av flygplanet av originalutrustningstillverkaren), som Poponak hävdar är "den bästa delmarknaden inom Aerospace på lång sikt." Detta segment utgör ungefär 45 % av RTX:s flyg- och rymdintäkter. Även om flygavbrott i samband med covid-19 har tyngt denna del av verksamheten, påpekar Poponak att det totala antalet flygplan i trafik endast har minskat med 25 % jämfört med föregående år, och att antalet flyg har sjunkit. mindre än 50 %. Han tillade, "Kinas inrikestrafik ökar nu från år till år, och även om den internationella trafiken fortfarande är deprimerad, tror vi att återhämtningen av globala flygresor kan gå snabbare härifrån än breda förväntningar på en återhämtning 2023-2024." Poponak framhåller att tidigare nedgångar, var eftermarknaden tvungen att möta motvindar som uppstod från den ökade användningen av avsked, lagerpoolning och försenade eftermarknadsutgifter. "Även då växte eftermarknaden med eller snabbare än ASM, och vi tror att det fanns en uppdämd efterfrågan på väg in i denna nedgång som stöder eftermarknaden för att spåra återhämtningen i det globala flygresorna. På lång sikt förväntar vi oss att flygtrafiken kommer att växa 2X global BNP, som den har gjort historiskt”, kommenterade analytikern. Utöver de goda nyheterna kan produktcykeln Geared Turbo Fan, som är en typ av turbofläktflygmotor, generera betydande intäkter och EBIT-tillväxt hos Pratt & Whitney, enligt Poponaks uppfattning. "Med tanke på den höga OE-exponeringen mot A320neo, som har den starkaste orderstocken av alla flygplan på marknaden, ser vi att Pratt OE-intäkter håller bättre och återhämtar sig snabbare än konkurrenter. Nya GTF-leveranser kommer att driva expansion i den installerade basen för Pratt, som minskade under större delen av 2000-talet. Trots slutet av V2500 OE-leveranser, har det programmet precis flyttat in i den söta platsen för butiksbesök på eftermarknadssidan,” menade Poponak. Dessutom ser Poponak fusionssynergier som kan ge bränsle till marginalexpansion och kassagenerering, med den historiska Synergifångst i utrymmet, vilket innebär att uppsidan av vägledning inte är utesluten. I linje med hans optimistiska inställning stannar Poponak med tjurarna. För detta ändamål behåller han ett Köp-betyg och $86-kursmål på aktien. Investerare kan få en vinst på 49% om detta mål ska uppnås under de kommande tolv månaderna. (Klicka här för att se Poponaks meritlista) Generellt sett upprepar andra analytiker Poponaks sentiment. 7 köp och 2 behållningar summerar till ett starkt köp-konsensusbetyg. Med ett genomsnittligt prismål på $ 78.63 kommer potentialen uppåt på 36.5%. (Se RTX-aktieanalys på TipRanks) Boeing (BA) När Boeing går vidare till en annan aktör inom flyg- och rymdområdet har Boeing också kämpat på grund av covid-19-pandemin, och den misslyckats med att matcha takten på den bredare marknaden. Med detta sagt har Goldman Sachs stora förhoppningar om detta namn framöver.Firmaanalytiker Noah Poponak, som också täcker RTX, påpekar att BA redan har halverat produktionstaktsplanerna, jämfört med toppplanen från före covid-krisen och MAX grundstötning. En långsammare än väntat flygresa kan resultera i fler minskningar, men analytikern hävdar att dessa skulle vara mycket mindre än de minskningar som redan har setts. Han tillade, "Historiskt sett är de bästa köpmöjligheterna för BA-aktier direkt efter att de har kapitulerat för produktionsräntesänkningar." Enligt Poponak, jämfört med tidigare ekonomiska nedgångar, är toppen till botten i den nuvarande nedgången större och snabbare, även om detta är delvis relaterat till jordningen av 737 MAX 2019. "Vi tror att detta kommer att resultera i en mindre allvarlig förskjutning av balansen mellan utbud och efterfrågan, och ser leveranserna återhämta sig till 2018 års nivåer till 2024 när det globala flygresandet återhämtar sig och flygbolagen ersätter accelererade pensionsavgångar", förklarade han. När det gäller hur företaget kan uppfylla sina nya produktionstaktsplan "med tanke på mixen av dess eftersläpning är så mycket mer viktad till tillväxt än ersättning," tror Poponak "svaret är att flygbolagen under denna nedgång reviderar den mixen." Sedan pandemin började har flygbolagen avslöjat högre pensionsplaner för flygplan och gjort sig redo för mindre tillväxt. "Det betyder för en given revidering av ett flygbolags orderbok, det också sker en betydande mixförskjutning mot ersättning från tillväxt inom de nya leveranssiffrorna. Därför kommer orderstocken inte nödvändigtvis att förlora alla sina tillväxtorder”, konstaterade analytikern. Dessutom, efter en uppgång i flygplansorderavbokningar i mars och april, har takten avtagit. "Även om vi antar att ytterligare 200 enheter avbokas i år, uppskattar vi att 737 MAX skulle ha nästan 6X års produktion i mitten av decenniet vid våra reviderade uppskattningar av produktionstakten," sa Poponak. När det gäller fritt kassaflöde, Analytiker är också optimistisk, med Poponak förutspår att BA kommer att se positivt fritt kassaflöde 2021. "Vi tror att marknaden underskattar de medel som kan uppnås på flygplansenheterna i de stora programmen, extrapolerar tillfälligt negativa poster in i framtiden och underskattar graden av lageravveckling som sannolikt kommer att inträffa under 2021", sa han. MAX-återcertifieringen kan inte nog vara en viktig möjlig katalysator. Företaget arbetar mot omcertifiering och återgång till tjänst, där Poponak förväntar sig att båda kommer före årsskiftet. Med hänsyn till allt ovanstående upprätthåller Poponak ett köpbetyg och ett prismål på 225 USD. Detta mål förmedlar hans förtroende för BA:s förmåga att klättra 35 % högre under nästa år. När det gäller resten av analytikergemenskapen är åsikterna blandade. Med 8 köp, 8 behållningar och 1 sälj tilldelade under de senaste tre månaderna är ordet på gatan att BA är ett måttligt köp. Vid 192.40 dollar innebär det genomsnittliga prismålet 16% potential uppåt. (Se Boeing aktieanalys på TipRanks)Immatics (IMTX) Genom att kombinera upptäckten av verkliga mål för cancerimmunterapier (terapier som utnyttjar kraften i immunsystemet) med utvecklingen av rätt T-cellsreceptorer, hoppas Immatics att i slutändan möjliggöra en robust och specifikt T-cellssvar mot dessa mål. Baserat på sitt banbrytande tillvägagångssätt, räknar Goldman Sachs sig själv som ett fan. Analytikern Graig Suvannavejh skriver för företaget och noterar att till skillnad från CAR-T-metoder kan en T-cellsreceptor (TCR)-baserad strategi gå efter mål inuti cellen, och bekämpa 90 % av cancerformerna som är solida tumörer i naturen. Företaget utvecklar två teknologier: ACTengine, designad för personlig TCR-baserad cellterapi, och TCER, som riktar sig till TCR-baserade bispecifika antikroppar. riktar sig mot melanomassocierat antigen 201 eller 4, IMA8, som riktar sig mot melanomassocierat antigen 202, IMA1, som riktar sig mot preferentiellt uttryckt antigen i melanom (PRAME) och IMA203 som riktar sig mot COL204A6 (finns i en tumörs stroma och är mycket utbredd i tumörens mikromiljö /TME i ett brett spektrum av cancerformer) som förväntas komma in på kliniken snart. Med hjälp av TCER-plattformen utvecklar IMTX IMA3 och IMA401, eller "off-the-shelf" biologiska läkemedel som består av en del av TCR som direkt känner igen cancerceller och en T-cellsrekryterardomän som rekryterar och aktiverar patientens T-celler. Suvannavejh nämnde när det gäller marknadsmöjligheten: ”Cancerimmunterapier har gjort stora framsteg under det senaste decenniet, och i synnerhet har framsteg som setts med CAR-T banat väg för cellterapibaserade tillvägagångssätt... CAR-T har dock hittills endast visat begränsad effekt vid behandling av cancer som är solida tumörer till sin natur. Med mer än 90 % av alla cancerformer är solida tumörer – med lung-, bröst-, kolorektal- och prostatacancer som står för c,60 % av det totala – är detta möjligheten för IMTX.” För detta ändamål tror han att den ackumulerade försäljningen 2035 skulle kunna landa på 15.5 miljarder USD för de ACTengine-baserade tillgångarna. Som ett annat positivt uttryck har IMTX sedan 2017 ingått minst ett betydande partnerskap per år med de bästa globala biofarmakaföretagen. Enligt Suvannavejh tillhandahöll var och en icke-utspädande finansieringsmöjligheter. Analytikern tillade, "... ARYA Sciences Acquisition Corporation, ett förvärvsföretag för specialändamål (SPAC), fusion som gjorde det möjligt för IMTX att bli en börsnoterad enhet som tog in en djup lista över välstånd. -kända, erfarna vårddedikerade institutionella investerare. Sammantaget finner vi att dessa validerar IMTX:s långsiktiga framtidsutsikter.” När vi ser framåt, de första kliniska dataavläsningarna för IMA201, IMA202 och IMA203, som är planerade till Q1 2021, och ansökningar om nya läkemedel (IND) för IMA204 och IMA401 2021 respektive YE2021 återspeglar viktiga potentiella katalysatorer, enligt Suvannavejhs åsikt. Allt som IMTX har gått för övertygade Suvannavejh att upprepa sitt köpbetyg. Tillsammans med samtalet bifogade han ett prismål på $17 73, vilket tyder på XNUMX % uppåtpotential. (Klicka här för att se Suvannavejhs meritlista) Är andra analytiker överens? Dom är. Endast Buy-betyg, 4, har faktiskt utfärdats under de senaste tre månaderna. Därför är budskapet tydligt: IMTX är ett starkt köp. Med tanke på det genomsnittliga kursmålet på $ 19 kan aktierna öka med 93% nästa år. (Se Immatics aktieanalys på TipRanks) För att hitta bra idéer för aktiehandel till attraktiva värderingar, besök TipRanks' Best Stocks to Buy, ett nylanserat verktyg som förenar alla TipRanks aktieinsikter. Friskrivningsklausul: De åsikter som uttrycks i den här artikeln är endast de av de presenterade analytikerna. Innehållet är endast avsett att användas i informationssyfte.
En ny våg av optimism skvätter in på gatan. Värdepappersföretaget Goldman Sachs gav just sin tremånaders aktieprognos ett uppsving och lyfte den från neutral till övervikt, och projicerade även "hög endigital avkastning" för globala aktier under det kommande året. Vad ligger bakom denna uppdaterade strategi? Goldman Sachs-strateg Christian Mueller-Glissmann nämner den imponerande återhämtningen i global vinsttillväxt och minskade aktiekostnader som drivkrafterna bakom uppskattningsrevideringen. Utöver detta kan en "bredare procyklisk förändring" i aktier och andra tillgångar ske under resten av detta år. "Vi har skiftat mer cykliskt på sektorer och teman taktiskt men föredrar fortfarande tillväxt kontra. värde på en strategisk horisont... På kort sikt, förhöjd osäkerhet för USA val och bättre globala tillväxtutsikter kan gynna icke-USA aktier mer, men på medellång sikt kommer sannolikt en stor vikt i strukturella tillväxtaktier att stödja S&P 500", noterade Mueller-Glissmann. När det gäller den "viktigaste katalysatorn" som kan stimulera tillväxtoptimism under nästa år, pekar strategen. för ytterligare klarhet om när och hur ett covid-19-vaccin kommer att vara tillgängligt. För att omvandla Mueller-Glissmanns syn på konkreta rekommendationer, slår Goldman Sachs analytiker i tabellen på tre aktier som ser särskilt övertygande ut. Enligt dessa analytiker är varje namn redo att öka under de kommande 12 månaderna.Raytheon Technologies (RTX) Först och främst har vi Raytheon Technologies, som är ett flyg- och försvarsföretag som tillhandahåller avancerade system och tjänster för kommersiella, militära och statliga kunder. Medan aktier har snubblat under 2020, tror Goldman Sachs att svagheten utgör en köpmöjlighet. Analytikern Noah Poponak, som representerar företaget, påpekar att RTX är "för hög kvalitet och är väl positionerat för ett företag för att handla med en avkastning på 11% fritt kassaflöde på de helt återvunna och fullt synergiserade 2023E gratis kontanterna.” Analytikerns hausseartade utsikter drivs till stor del av företagets eftermarknad för flyg- och rymdindustrin (sekundärmarknaden som handlar om installation av utrustning, reservdelar, tillbehör och komponenter efter försäljningen av flygplanet av originalutrustningstillverkaren), som Poponak hävdar är "den bästa delmarknaden inom Aerospace på lång sikt." Detta segment utgör ungefär 45 % av RTX:s flyg- och rymdintäkter. Även om flygavbrott i samband med covid-19 har tyngt denna del av verksamheten, påpekar Poponak att det totala antalet flygplan i trafik endast har minskat med 25 % jämfört med föregående år, och att antalet flyg har sjunkit. mindre än 50 %. Han tillade, "Kinas inrikestrafik ökar nu från år till år, och även om den internationella trafiken fortfarande är deprimerad, tror vi att återhämtningen av globala flygresor kan gå snabbare härifrån än breda förväntningar på en återhämtning 2023-2024." Poponak framhåller att tidigare nedgångar, var eftermarknaden tvungen att möta motvindar som uppstod från den ökade användningen av avsked, lagerpoolning och försenade eftermarknadsutgifter. "Även då växte eftermarknaden med eller snabbare än ASM, och vi tror att det fanns en uppdämd efterfrågan på väg in i denna nedgång som stöder eftermarknaden för att spåra återhämtningen i det globala flygresorna. På lång sikt förväntar vi oss att flygtrafiken kommer att växa 2X global BNP, som den har gjort historiskt”, kommenterade analytikern. Utöver de goda nyheterna kan produktcykeln Geared Turbo Fan, som är en typ av turbofläktflygmotor, generera betydande intäkter och EBIT-tillväxt hos Pratt & Whitney, enligt Poponaks uppfattning. "Med tanke på den höga OE-exponeringen mot A320neo, som har den starkaste orderstocken av alla flygplan på marknaden, ser vi att Pratt OE-intäkter håller bättre och återhämtar sig snabbare än konkurrenter. Nya GTF-leveranser kommer att driva expansion i den installerade basen för Pratt, som minskade under större delen av 2000-talet. Trots slutet av V2500 OE-leveranser, har det programmet precis flyttat in i den söta platsen för butiksbesök på eftermarknadssidan,” menade Poponak. Dessutom ser Poponak fusionssynergier som kan ge bränsle till marginalexpansion och kassagenerering, med den historiska Synergifångst i utrymmet, vilket innebär att uppsidan av vägledning inte är utesluten. I linje med hans optimistiska inställning stannar Poponak med tjurarna. För detta ändamål behåller han ett Köp-betyg och $86-kursmål på aktien. Investerare kan få en vinst på 49% om detta mål ska uppnås under de kommande tolv månaderna. (Klicka här för att se Poponaks meritlista) Generellt sett upprepar andra analytiker Poponaks sentiment. 7 köp och 2 behållningar summerar till ett starkt köp-konsensusbetyg. Med ett genomsnittligt prismål på $ 78.63 kommer potentialen uppåt på 36.5%. (Se RTX-aktieanalys på TipRanks) Boeing (BA) När Boeing går vidare till en annan aktör inom flyg- och rymdområdet har Boeing också kämpat på grund av covid-19-pandemin, och den misslyckats med att matcha takten på den bredare marknaden. Med detta sagt har Goldman Sachs stora förhoppningar om detta namn framöver.Firmaanalytiker Noah Poponak, som också täcker RTX, påpekar att BA redan har halverat produktionstaktsplanerna, jämfört med toppplanen från före covid-krisen och MAX grundstötning. En långsammare än väntat flygresa kan resultera i fler minskningar, men analytikern hävdar att dessa skulle vara mycket mindre än de minskningar som redan har setts. Han tillade, "Historiskt sett är de bästa köpmöjligheterna för BA-aktier direkt efter att de har kapitulerat för produktionsräntesänkningar." Enligt Poponak, jämfört med tidigare ekonomiska nedgångar, är toppen till botten i den nuvarande nedgången större och snabbare, även om detta är delvis relaterat till jordningen av 737 MAX 2019. "Vi tror att detta kommer att resultera i en mindre allvarlig förskjutning av balansen mellan utbud och efterfrågan, och ser leveranserna återhämta sig till 2018 års nivåer till 2024 när det globala flygresandet återhämtar sig och flygbolagen ersätter accelererade pensionsavgångar", förklarade han. När det gäller hur företaget kan uppfylla sina nya produktionstaktsplan "med tanke på mixen av dess eftersläpning är så mycket mer viktad till tillväxt än ersättning," tror Poponak "svaret är att flygbolagen under denna nedgång reviderar den mixen." Sedan pandemin började har flygbolagen avslöjat högre pensionsplaner för flygplan och gjort sig redo för mindre tillväxt. "Det betyder för en given revidering av ett flygbolags orderbok, det också sker en betydande mixförskjutning mot ersättning från tillväxt inom de nya leveranssiffrorna. Därför kommer orderstocken inte nödvändigtvis att förlora alla sina tillväxtorder”, konstaterade analytikern. Dessutom, efter en uppgång i flygplansorderavbokningar i mars och april, har takten avtagit. "Även om vi antar att ytterligare 200 enheter avbokas i år, uppskattar vi att 737 MAX skulle ha nästan 6X års produktion i mitten av decenniet vid våra reviderade uppskattningar av produktionstakten," sa Poponak. När det gäller fritt kassaflöde, Analytiker är också optimistisk, med Poponak förutspår att BA kommer att se positivt fritt kassaflöde 2021. "Vi tror att marknaden underskattar de medel som kan uppnås på flygplansenheterna i de stora programmen, extrapolerar tillfälligt negativa poster in i framtiden och underskattar graden av lageravveckling som sannolikt kommer att inträffa under 2021", sa han. MAX-återcertifieringen kan inte nog vara en viktig möjlig katalysator. Företaget arbetar mot omcertifiering och återgång till tjänst, där Poponak förväntar sig att båda kommer före årsskiftet. Med hänsyn till allt ovanstående upprätthåller Poponak ett köpbetyg och ett prismål på 225 USD. Detta mål förmedlar hans förtroende för BA:s förmåga att klättra 35 % högre under nästa år. När det gäller resten av analytikergemenskapen är åsikterna blandade. Med 8 köp, 8 behållningar och 1 sälj tilldelade under de senaste tre månaderna är ordet på gatan att BA är ett måttligt köp. Vid 192.40 dollar innebär det genomsnittliga prismålet 16% potential uppåt. (Se Boeing aktieanalys på TipRanks)Immatics (IMTX) Genom att kombinera upptäckten av verkliga mål för cancerimmunterapier (terapier som utnyttjar kraften i immunsystemet) med utvecklingen av rätt T-cellsreceptorer, hoppas Immatics att i slutändan möjliggöra en robust och specifikt T-cellssvar mot dessa mål. Baserat på sitt banbrytande tillvägagångssätt, räknar Goldman Sachs sig själv som ett fan. Analytikern Graig Suvannavejh skriver för företaget och noterar att till skillnad från CAR-T-metoder kan en T-cellsreceptor (TCR)-baserad strategi gå efter mål inuti cellen, och bekämpa 90 % av cancerformerna som är solida tumörer i naturen. Företaget utvecklar två teknologier: ACTengine, designad för personlig TCR-baserad cellterapi, och TCER, som riktar sig till TCR-baserade bispecifika antikroppar. riktar sig mot melanomassocierat antigen 201 eller 4, IMA8, som riktar sig mot melanomassocierat antigen 202, IMA1, som riktar sig mot preferentiellt uttryckt antigen i melanom (PRAME) och IMA203 som riktar sig mot COL204A6 (finns i en tumörs stroma och är mycket utbredd i tumörens mikromiljö /TME i ett brett spektrum av cancerformer) som förväntas komma in på kliniken snart. Med hjälp av TCER-plattformen utvecklar IMTX IMA3 och IMA401, eller "off-the-shelf" biologiska läkemedel som består av en del av TCR som direkt känner igen cancerceller och en T-cellsrekryterardomän som rekryterar och aktiverar patientens T-celler. Suvannavejh nämnde när det gäller marknadsmöjligheten: ”Cancerimmunterapier har gjort stora framsteg under det senaste decenniet, och i synnerhet har framsteg som setts med CAR-T banat väg för cellterapibaserade tillvägagångssätt... CAR-T har dock hittills endast visat begränsad effekt vid behandling av cancer som är solida tumörer till sin natur. Med mer än 90 % av alla cancerformer är solida tumörer – med lung-, bröst-, kolorektal- och prostatacancer som står för c,60 % av det totala – är detta möjligheten för IMTX.” För detta ändamål tror han att den ackumulerade försäljningen 2035 skulle kunna landa på 15.5 miljarder USD för de ACTengine-baserade tillgångarna. Som ett annat positivt uttryck har IMTX sedan 2017 ingått minst ett betydande partnerskap per år med de bästa globala biofarmakaföretagen. Enligt Suvannavejh tillhandahöll var och en icke-utspädande finansieringsmöjligheter. Analytikern tillade, "... ARYA Sciences Acquisition Corporation, ett förvärvsföretag för specialändamål (SPAC), fusion som gjorde det möjligt för IMTX att bli en börsnoterad enhet som tog in en djup lista över välstånd. -kända, erfarna vårddedikerade institutionella investerare. Sammantaget finner vi att dessa validerar IMTX:s långsiktiga framtidsutsikter.” När vi ser framåt, de första kliniska dataavläsningarna för IMA201, IMA202 och IMA203, som är planerade till Q1 2021, och ansökningar om nya läkemedel (IND) för IMA204 och IMA401 2021 respektive YE2021 återspeglar viktiga potentiella katalysatorer, enligt Suvannavejhs åsikt. Allt som IMTX har gått för övertygade Suvannavejh att upprepa sitt köpbetyg. Tillsammans med samtalet bifogade han ett prismål på $17 73, vilket tyder på XNUMX % uppåtpotential. (Klicka här för att se Suvannavejhs meritlista) Är andra analytiker överens? Dom är. Endast Buy-betyg, 4, har faktiskt utfärdats under de senaste tre månaderna. Därför är budskapet tydligt: IMTX är ett starkt köp. Med tanke på det genomsnittliga kursmålet på $ 19 kan aktierna öka med 93% nästa år. (Se Immatics aktieanalys på TipRanks) För att hitta bra idéer för aktiehandel till attraktiva värderingar, besök TipRanks' Best Stocks to Buy, ett nylanserat verktyg som förenar alla TipRanks aktieinsikter. Friskrivningsklausul: De åsikter som uttrycks i den här artikeln är endast de av de presenterade analytikerna. Innehållet är endast avsett att användas i informationssyfte.
,