JPMorgan: 2 Cruise Line-aktier att köpa och 1 att titta på från sidlinjen, 2 oktober 2020 kl. 4:28

By
På Oktober 2, 2020
Taggar:

Få branscher har drabbats av covid-19 så hårt som kryssningsindustrin, men situationen kan vara på väg att vända. Branschen börjar öppnas igen, dels på kundernas uppfattning om att corona börjar avta, dels på erkännande av att företag inte kan leva på kredit för alltid. Kryssningsrederierna vidtar försiktighetsåtgärder, och åtgärder för att förbättra hälsan och förhindra spridning av sjukdomar i närområdet på ett kryssningsfartyg inkluderar bättre ventilationssystem med uppgraderad luftfiltrering, förenklade resplaner och – där det är möjligt – en övergång till mindre fartyg. För passagerare kommer detta sannolikt att innebära att man avstår från buffélinjer och hittar mindre folkmassor ombord på fartyget. För kryssningsrederierna betyder det att omstarten går långsamt. För investerare finns det naturligtvis en annan uppsättning frågor. Några av dessa togs upp av JPMorgan-analytikern Brandt Montour. "Vi fortsätter att se värde i aktier för långsiktiga investerare i allmänhet, särskilt om man tror att operatörer kan segla fullt 2022 med endast måttliga prisskador", noterade analytikern. Montour har valt ut två aktier som är värda risken, och en som investerare bör undvika tills vidare. Med hjälp av TipRanks verktyg för aktiejämförelse ställde vi upp de tre bredvid varandra för att få en liten bedömning av vad som på kort sikt innebär för dessa kryssningsrederispelare. Royal Caribbean (RCL)Först ut är Royal Caribbean, världens näst största kryssningsrederi. . RCL har inte vek sig för att direkt möta pandemins utmaningar, lägga sitt företagsfokus på att upprätthålla likviditet och använda pandemins "stopptid" för att effektivisera och modernisera sin flotta. Tillbaka i juni ledde den första prioritet till att företaget omförhandlade över $2.2 miljarder i befintliga skulder, och på senare tid säkrade ledningen ett bindande lånelöfte från Morgan Stanley för en kreditfacilitet på 700 miljoner dollar. Faciliteten är tillgänglig för teckning när som helst före augusti nästa år – och kan till och med förlängas med ytterligare 300 miljoner dollar. Dessa drag tillför avsevärt RCL:s likvida medel och dess förmåga att finansiera verksamheten i väntan på återupplivandet av biljettförsäljningen. RCL har lyckats undvika konkurs genom sina låneförhandlingar och ger företaget utrymme att planera för att återuppta den aktiva kryssningsverksamheten. Dessutom har RCL samarbetat med Norwegian Cruise Lines för att författa en 66-sidig rapport som lämnades in till CDC tidigare i somras, som ger branschrekommendationer om hur man kan starta om kryssningar på ett säkert sätt. Rekommendationer inkluderar obligatoriska ansiktsskydd ombord på fartyget, dagliga temperaturkontroller och covid-tester av passagerare och besättning. I sin senaste anteckning om RCL gör JPM:s Montour tre viktiga observationer. För det första, angående företagets förmåga att snabbt återställa fartyg i drift, säger han, "RCL:s nuvarande uppläggningsposition bör tillåta att den kan starta om "relativt snabbt" men med en måttligt långsam/uppmätt kapacitetsramp därifrån." möjligheterna att få kunder ombord, påpekar Montour att "RCL tror att lyftet på finansmarknaderna har hjälpt dess kärnkund att känna sig relativt säker, kunderna har sparat mycket semesterpengar för 2020 och är villiga att betala pre-COVID-19 biljettpriser och bättre.” Och slutligen, när det gäller säkerheten ombord, konstaterar Montour att RCL:s fartyg, som har en kapacitet för 110 % beläggning, har råd att trafikera 50 %. Han skriver att "tillägget av en extra underhållningsshow, och extra restauranger/sittplatser, kommer att vara en meningsfull hjälp för att hantera distansering. [Företaget] tror att dess tidigare investeringar i ombord och mobil teknik kommer att påskynda dess kapacitet med distanserande initiativ, och att det inte kommer att behöva göra så många ytterligare investeringar som kanske andra kollegor. och bedömer den som överviktig (dvs Köpa). (Klicka här för att se Montours meritlista) Totalt sett har RCL ett måttligt köpbetyg från analytikerkonsensus, med 7 köp, 5 innehav och 2 sälj. Aktien är för närvarande prissatt till $64.04; det är ett mått på hur svår denna nisch är just nu att det genomsnittliga kursmålet för aktierna bara är 58.08 $. (Se RCL aktieanalys på TipRanks)Norwegian Cruise Line (NCLH)Nästa aktie är Norwegian Cruise Line, den tredje största av världens stora kryssningsrederier. Norwegian gick in i covid-krisen med några viktiga strukturella fördelar jämfört med konkurrenterna. Dess flotta var mindre och fartygen något nyare, vilket innebar lägre kostnader för underhåll. Dessutom var det inga nya lanseringar planerade till 2022, vilket också fungerade med att hålla kostnaderna nere. Liksom RCL ovan har Norwegian också varit framgångsrika på likviditetsfronten. Den 30 juni hade företaget 2.5 miljarder dollar av den totala likviditeten, och det bekräftade sitt månatliga kassaförbränningsmål på 160 miljoner dollar. Med en mindre flotta att underhålla representerar detta en kortsiktigt hållbar situation. Under stilleståndstiden kommer Norwegian att uppgradera sina fartyg, inklusive installation av HEPA-filter i ventilationssystemen, för att möta högre hälsokrav. Detta beskrevs i företagets rapport till CDC, utfärdad tillsammans med RCL enligt ovan. Montour noterar att omstart av kryssningsaktivitet inte kommer att vara ett "snärta omkopplaren" - det kommer att ta tid och det kommer att ta ännu mer tid att återställa intäkter och resultat. Montour skriver, "När det har getts grönt ljus kommer det att ta 60+ dagar att få allt att fungera igen. Därifrån förväntar sig ledningen en "långsam uppgång" och en 6+ månaders tidsram innan hela flottan tar gäster." Samtidigt gillar Montour fortfarande Norwegians långsiktiga utsikter, eftersom han bedömer aktien som överviktig (dvs. Köp). Montour representerar den hausseartade synen – Wall Street är något splittrat på denna aktie. Det finns 11 senaste recensioner, 4 för att köpa, 6 för att hålla och 1 för att sälja, vilket gör konsensusbetyget till ett måttligt köp. Det genomsnittliga kursmålet ligger på 17.77 $, vilket innebär en blygsam uppsida på nästan 5%. (Se NCLH-aktieanalys på TipRanks)Carnival Corporation (CCL)Den tredje aktien på vår lista över JPM-val är Carnival, den största av världens kryssningsrederier, och aktien som Montour rekommenderar att du undviker – åtminstone för nu. Förra månaden, Carnival vidtog åtgärder för att hantera flottans storlek och underhållskostnader. Tidigare under sommaren hade företaget skrotat fyra äldre fartyg; i september tillkännagav man planer på att avyttra ytterligare 18 fartyg, eller 12 % av dess totala aktiva flotta, och att försena leveransen på de fartyg som är i beställning. Det är en stor nedskärning, brådskande av företagets frivilliga beslut att behålla sin kryssningsuppehåll till åtminstone den 31 oktober. För detta ändamål tror Carnivals vd Arnold Donald att hans företag kan återgå till lönsam verksamhet. Med sociala distansåtgärder på plats och fartyg som kör upp till 50 % kapacitet, försäkrar han investerare att kryssningsrederiet kan göra bättre än att gå i balans. Han noterar också att förbokningsdata visar att kunder fortfarande är intresserade av att ta kryssningar. Detta är viktiga punkter, möjliggjort av Carnivals position som branschens största linjeoperatör. Montour noterar, angående bokningar, "Medan uppdateringen av CCL:s kumulativa avancerade bok var tekniskt oförändrad, är det faktum att den inte har eroderats ytterligare (från pågående svaga bokningar) utan tvekan positivt." Detta är en punkt som inte kommer att lindra kortvarig smärta, men det bådar gott på längre sikt. Trots det är Montour inte alltför entusiastisk över CCL som en investering. Han skriver, "Våra uppskattningar blöder lägre när vi fortsätter att pressa ut våra antaganden om återhämtning av kapacitet och beläggning, delvis uppvägd av något mindre priserosion 2021. Dessa justeringar, tillsammans med högre nettoskuld, från andra kvartalets större än förväntade kassaförbränning (initial uppläggnings- och repatrieringskostnader), sänker vår 2 [outlook].” I linje med denna hållning betygsätter Montour aktien som neutral ( dvs Håll). Wall Street håller med Montour om detta. De 15 recensionerna om CCL delas upp till 2 köp, 10 håll och 3 sälj, vilket gör analytikerkonsensus till ett håll. Aktien har ett genomsnittligt kursmål på $16.06, vilket innebär en blygsam uppsida på nästan 6%. (Se Carnivals aktieanalys på TipRanks) För att hitta bra idéer för aktiehandel till attraktiva värderingar, besök TipRanks' Best Stocks to Buy, ett nylanserat verktyg som förenar alla TipRanks aktieinsikter. Friskrivningsklausul: De åsikter som uttrycks i den här artikeln är uteslutande de av de presenterade analytikerna. Innehållet är endast avsett att användas i informationssyfte.

JPMorgan: 2 Cruise Line-aktier att köpa och 1 att titta på från sidlinjenFå branscher har drabbats av covid-19 så hårt som kryssningsindustrin, men situationen kan vara på väg att vända. Branschen börjar öppnas igen, dels på kundernas uppfattning om att corona börjar avta, dels på erkännande av att företag inte kan leva på kredit för alltid. Kryssningsrederierna vidtar försiktighetsåtgärder, och åtgärder för att förbättra hälsan och förhindra spridning av sjukdomar i närområdet på ett kryssningsfartyg inkluderar bättre ventilationssystem med uppgraderad luftfiltrering, förenklade resplaner och – där det är möjligt – en övergång till mindre fartyg. För passagerare kommer detta sannolikt att innebära att man avstår från buffélinjer och hittar mindre folkmassor ombord på fartyget. För kryssningsrederierna betyder det att omstarten går långsamt. För investerare finns det naturligtvis en annan uppsättning frågor. Några av dessa togs upp av JPMorgan-analytikern Brandt Montour. "Vi fortsätter att se värde i aktier för långsiktiga investerare i allmänhet, särskilt om man tror att operatörer kan segla fullt 2022 med endast måttliga prisskador", noterade analytikern. Montour har valt ut två aktier som är värda risken, och en som investerare bör undvika tills vidare. Med hjälp av TipRanks verktyg för aktiejämförelse ställde vi upp de tre bredvid varandra för att få en liten bedömning av vad som på kort sikt innebär för dessa kryssningsrederispelare. Royal Caribbean (RCL)Först ut är Royal Caribbean, världens näst största kryssningsrederi. . RCL har inte vek sig för att direkt möta pandemins utmaningar, lägga sitt företagsfokus på att upprätthålla likviditet och använda pandemins "stopptid" för att effektivisera och modernisera sin flotta. Tillbaka i juni ledde den första prioritet till att företaget omförhandlade över $2.2 miljarder i befintliga skulder, och på senare tid säkrade ledningen ett bindande lånelöfte från Morgan Stanley för en kreditfacilitet på 700 miljoner dollar. Faciliteten är tillgänglig för teckning när som helst före augusti nästa år – och kan till och med förlängas med ytterligare 300 miljoner dollar. Dessa drag tillför avsevärt RCL:s likvida medel och dess förmåga att finansiera verksamheten i väntan på återupplivandet av biljettförsäljningen. RCL har lyckats undvika konkurs genom sina låneförhandlingar och ger företaget utrymme att planera för att återuppta den aktiva kryssningsverksamheten. Dessutom har RCL samarbetat med Norwegian Cruise Lines för att författa en 66-sidig rapport som lämnades in till CDC tidigare i somras, som ger branschrekommendationer om hur man kan starta om kryssningar på ett säkert sätt. Rekommendationer inkluderar obligatoriska ansiktsskydd ombord på fartyget, dagliga temperaturkontroller och covid-tester av passagerare och besättning. I sin senaste anteckning om RCL gör JPM:s Montour tre viktiga observationer. För det första, angående företagets förmåga att snabbt återställa fartyg i drift, säger han, "RCL:s nuvarande uppläggningsposition bör tillåta att den kan starta om "relativt snabbt" men med en måttligt långsam/uppmätt kapacitetsramp därifrån." möjligheterna att få kunder ombord, påpekar Montour att "RCL tror att lyftet på finansmarknaderna har hjälpt dess kärnkund att känna sig relativt säker, kunderna har sparat mycket semesterpengar för 2020 och är villiga att betala pre-COVID-19 biljettpriser och bättre.” Och slutligen, när det gäller säkerheten ombord, konstaterar Montour att RCL:s fartyg, som har en kapacitet för 110 % beläggning, har råd att trafikera 50 %. Han skriver att "tillägget av en extra underhållningsshow, och extra restauranger/sittplatser, kommer att vara en meningsfull hjälp för att hantera distansering. [Företaget] tror att dess tidigare investeringar i ombord och mobil teknik kommer att påskynda dess kapacitet med distanserande initiativ, och att det inte kommer att behöva göra så många ytterligare investeringar som kanske andra kollegor. och bedömer den som överviktig (dvs Köpa). (Klicka här för att se Montours meritlista) Totalt sett har RCL ett måttligt köpbetyg från analytikerkonsensus, med 7 köp, 5 innehav och 2 sälj. Aktien är för närvarande prissatt till $64.04; det är ett mått på hur svår denna nisch är just nu att det genomsnittliga kursmålet för aktierna bara är 58.08 $. (Se RCL aktieanalys på TipRanks)Norwegian Cruise Line (NCLH)Nästa aktie är Norwegian Cruise Line, den tredje största av världens stora kryssningsrederier. Norwegian gick in i covid-krisen med några viktiga strukturella fördelar jämfört med konkurrenterna. Dess flotta var mindre och fartygen något nyare, vilket innebar lägre kostnader för underhåll. Dessutom var det inga nya lanseringar planerade till 2022, vilket också fungerade med att hålla kostnaderna nere. Liksom RCL ovan har Norwegian också varit framgångsrika på likviditetsfronten. Den 30 juni hade företaget 2.5 miljarder dollar av den totala likviditeten, och det bekräftade sitt månatliga kassaförbränningsmål på 160 miljoner dollar. Med en mindre flotta att underhålla representerar detta en kortsiktigt hållbar situation. Under stilleståndstiden kommer Norwegian att uppgradera sina fartyg, inklusive installation av HEPA-filter i ventilationssystemen, för att möta högre hälsokrav. Detta beskrevs i företagets rapport till CDC, utfärdad tillsammans med RCL enligt ovan. Montour noterar att omstart av kryssningsaktivitet inte kommer att vara ett "snärta omkopplaren" - det kommer att ta tid och det kommer att ta ännu mer tid att återställa intäkter och resultat. Montour skriver, "När det har getts grönt ljus kommer det att ta 60+ dagar att få allt att fungera igen. Därifrån förväntar sig ledningen en "långsam uppgång" och en 6+ månaders tidsram innan hela flottan tar gäster." Samtidigt gillar Montour fortfarande Norwegians långsiktiga utsikter, eftersom han bedömer aktien som överviktig (dvs. Köp). Montour representerar den hausseartade synen – Wall Street är något splittrat på denna aktie. Det finns 11 senaste recensioner, 4 för att köpa, 6 för att hålla och 1 för att sälja, vilket gör konsensusbetyget till ett måttligt köp. Det genomsnittliga kursmålet ligger på 17.77 $, vilket innebär en blygsam uppsida på nästan 5%. (Se NCLH-aktieanalys på TipRanks)Carnival Corporation (CCL)Den tredje aktien på vår lista över JPM-val är Carnival, den största av världens kryssningsrederier, och aktien som Montour rekommenderar att du undviker – åtminstone för nu. Förra månaden, Carnival vidtog åtgärder för att hantera flottans storlek och underhållskostnader. Tidigare under sommaren hade företaget skrotat fyra äldre fartyg; i september tillkännagav man planer på att avyttra ytterligare 18 fartyg, eller 12 % av dess totala aktiva flotta, och att försena leveransen på de fartyg som är i beställning. Det är en stor nedskärning, brådskande av företagets frivilliga beslut att behålla sin kryssningsuppehåll till åtminstone den 31 oktober. För detta ändamål tror Carnivals vd Arnold Donald att hans företag kan återgå till lönsam verksamhet. Med sociala distansåtgärder på plats och fartyg som kör upp till 50 % kapacitet, försäkrar han investerare att kryssningsrederiet kan göra bättre än att gå i balans. Han noterar också att förbokningsdata visar att kunder fortfarande är intresserade av att ta kryssningar. Detta är viktiga punkter, möjliggjort av Carnivals position som branschens största linjeoperatör. Montour noterar, angående bokningar, "Medan uppdateringen av CCL:s kumulativa avancerade bok var tekniskt oförändrad, är det faktum att den inte har eroderats ytterligare (från pågående svaga bokningar) utan tvekan positivt." Detta är en punkt som inte kommer att lindra kortvarig smärta, men det bådar gott på längre sikt. Trots det är Montour inte alltför entusiastisk över CCL som en investering. Han skriver, "Våra uppskattningar blöder lägre när vi fortsätter att pressa ut våra antaganden om återhämtning av kapacitet och beläggning, delvis uppvägd av något mindre priserosion 2021. Dessa justeringar, tillsammans med högre nettoskuld, från andra kvartalets större än förväntade kassaförbränning (initial uppläggnings- och repatrieringskostnader), sänker vår 2 [outlook].” I linje med denna hållning betygsätter Montour aktien som neutral ( dvs Håll). Wall Street håller med Montour om detta. De 15 recensionerna om CCL delas upp till 2 köp, 10 håll och 3 sälj, vilket gör analytikerkonsensus till ett håll. Aktien har ett genomsnittligt kursmål på $16.06, vilket innebär en blygsam uppsida på nästan 6%. (Se Carnivals aktieanalys på TipRanks) För att hitta bra idéer för aktiehandel till attraktiva värderingar, besök TipRanks' Best Stocks to Buy, ett nylanserat verktyg som förenar alla TipRanks aktieinsikter. Friskrivningsklausul: De åsikter som uttrycks i den här artikeln är uteslutande de av de presenterade analytikerna. Innehållet är endast avsett att användas i informationssyfte.

,

Omedelbar offert

Ange aktiesymbolen.

Välj Exchange.

Välj typ av säkerhet.

Vänligen ange ditt förnamn.

Vänligen ange ditt efternamn.

Vänligen skriv in ditt telefonnummer.

Var god skriv in din e-postadress.

Ange eller välj det totala antalet aktier du äger.

Vänligen ange eller välj det önskade lånebeloppet du söker.

Välj lånesyfte.

Välj om du är tjänsteman/direktör.

High West Capital Partners, LLC får endast erbjuda viss information till personer som är "ackrediterade investerare" och/eller "kvalificerade kunder" eftersom dessa villkor definieras under tillämpliga federala värdepapperslagar. För att vara en "ackrediterad investerare" och/eller en "kvalificerad kund" måste du uppfylla kriterierna som anges i EN ELLER FLERA av följande kategorier/stycken numrerade 1-20 nedan.

High West Capital Partners, LLC kan inte ge dig någon information om dess låneprogram eller investeringsprodukter om du inte uppfyller ett eller flera av följande kriterier. Dessutom måste utländska medborgare som kan vara undantagna från att kvalificera sig som en amerikansk ackrediterad investerare fortfarande uppfylla de fastställda kriterierna, i enlighet med High West Capital Partners, LLC:s interna utlåningspolicy. High West Capital Partners, LLC kommer inte att tillhandahålla information eller låna ut till någon individ och/eller enhet som inte uppfyller ett eller flera av följande kriterier:

1) Individ med nettovärde över 1.0 miljoner USD. En fysisk person (inte en enhet) vars nettoförmögenhet, eller gemensamma nettoförmögenhet med sin make, vid tidpunkten för köpet överstiger 1,000,000 XNUMX XNUMX USD. (Vid beräkning av nettoförmögenhet kan du inkludera ditt eget kapital i lös egendom och fastigheter, inklusive din huvudsakliga bostad, kontanter, kortfristiga investeringar, aktier och värdepapper. Din inkludering av eget kapital i lös egendom och fastigheter bör baseras på mässan marknadsvärdet av sådan egendom minus skulder som säkras av sådan egendom.)

2) Individ med 200,000 200,000 USD individuell årlig inkomst. En fysisk person (inte en enhet) som hade en individuell inkomst på mer än $XNUMX XNUMX under vart och ett av de föregående två kalenderåren och som har en rimlig förväntan att nå samma inkomstnivå under innevarande år.

3) Individ med 300,000 300,000 USD gemensam årlig inkomst. En fysisk person (inte en enhet) som hade en gemensam inkomst med sin make på över XNUMX XNUMX USD under vart och ett av de föregående två kalenderåren och som har en rimlig förväntan att nå samma inkomstnivå under innevarande år.

4) Företag eller partnerskap. Ett bolag, partnerskap eller liknande enhet som har tillgångar på över 5 miljoner USD och som inte bildades i det specifika syftet att förvärva en andel i bolaget eller partnerskapet.

5) Återkallbart förtroende. En trust som kan återkallas av dess bidragsgivare och vars bidragsgivare är en ackrediterad investerare enligt definitionen i en eller flera av de andra kategorierna/paragraferna som numreras häri.

6) Oåterkalleligt förtroende. En trust (annat än en ERISA-plan) som (a) inte kan återkallas av dess bidragsgivare, (b) har tillgångar på över 5 miljoner USD, (c) inte bildades i det specifika syftet att förvärva en andel, och (d ) leds av en person som har sådan kunskap och erfarenhet i finansiella och affärsmässiga frågor att en sådan person är kapabel att utvärdera fördelarna och riskerna med en investering i stiftelsen.

7) IRA eller liknande förmånsplan. En IRA-, Keogh- eller liknande förmånsplan som endast täcker en enda fysisk person som är en ackrediterad investerare, enligt definitionen i en eller flera av de andra kategorierna/styckena som numreras häri.

8) Deltagarriktat konto för förmånsplan för anställda. En deltagarriktad personalförmånsplan som investerar i ledning av och för räkning av en deltagare som är en ackrediterad investerare, som den termen definieras i en eller flera av de andra kategorierna/styckena som numreras häri.

9) Annan ERISA-plan. En personalförmånsplan i den mening som avses i avdelning I i ERISA-lagen annan än en deltagarstyrd plan med totala tillgångar som överstiger 5 miljoner USD eller för vilka investeringsbeslut (inklusive beslutet att köpa en andel) fattas av en bank, registrerad investeringsrådgivare, spar- och låneförening eller försäkringsbolag.

10) Statens förmånsplan. En plan som upprättats och underhålls av en stat, kommun eller någon myndighet i en stat eller kommun, till förmån för dess anställda, med totala tillgångar som överstiger 5 miljoner USD.

11) Ideell enhet. En organisation som beskrivs i Section 501(c)(3) i Internal Revenue Code, i dess ändrade lydelse, med totala tillgångar överstigande 5 miljoner USD (inklusive kapital-, livränta- och livinkomstfonder), vilket framgår av organisationens senaste reviderade finansiella rapporter .

12) En bank enligt definitionen i Section 3(a)(2) i Securities Act (oavsett om den agerar för egen räkning eller i egenskap av förtroendeman).

13) En spar- och låneförening eller liknande institut enligt definitionen i 3 a § 5 A i värdepapperslagen (oavsett om den agerar för egen räkning eller i förtroendeskap).

14) En mäklare-handlare registrerad enligt börslagen.

15) Ett försäkringsbolag enligt definitionen i 2 § 13 § i lagen om värdepappersmarknaden.

16) Ett "företagsutvecklingsföretag" enligt definitionen i avsnitt 2(a)(48) i lagen om investeringsbolag.

17) Ett investeringsbolag för småföretag med licens enligt avsnitt 301 (c) eller (d) i Small Business Investment Act från 1958.

18) Ett "privat affärsutvecklingsföretag" enligt definitionen i avsnitt 202(a)(22) i Advisers Act.

19) Verkställande direktör eller direktör. En fysisk person som är en verkställande tjänsteman, direktör eller generalpartner i partnerskapet eller generalpartnern och är en ackrediterad investerare som den termen definieras i en eller flera av kategorierna/styckena som numreras häri.

20) Enhet som ägs helt av ackrediterade investerare. Ett bolag, partnerskap, privat investeringsbolag eller liknande enhet vars aktieägare är en fysisk person som är en ackrediterad investerare, som den termen definieras i en eller flera av kategorierna/styckena som numreras häri.

Vänligen läs meddelandet ovan och markera rutan nedan för att fortsätta.

Singapore

+65 3105 1295

Taiwan

Kommer snart!

Hong Kong

R91, 3:e våningen,
Eton Tower, 8 Hysan Ave.
Causeway Bay, Hong Kong
+852 3002 4462